Sunday, June 17, 2007

Where is the love?

Intotdeauna, se pare, unii s-au intrebat unde e dragostea asta din fime. Eu personal m-am intrebat ce trebuie sa faca un om sa te atraga? Care sunt coordonatele lui/ei spatiale, temporale si caracteriologice pentru a-l/o face appealing? Si care ar trebui sa fie coordonatele tale pentru a fi appealing pentru o varietate cat mai mare de oameni?

O sa incep, prin ceea ce`mi spunea cineva (care pentru postul asta a ales sa isi spuna Maria Magdalena, deci ii voi respecta dorinta), si anume ca persoana asta este mult prea available. Parerea mea, e ca a fi available in mod clar cresc sansele tale sa fii mai appealing pentru o varietate mai mare de oameni. Raspunsul meu la chestia asta, si al Mariei Magdalena a fost in final o intrebare: Cu ce te ajuta sa fii appealing pentru o tona de oameni daca tu in tona asta de oameni nu gasesti un om, o fata, un baiat cu care sa poti trai o poveste de dragoste ca in filme? Am inteles oarecum, ca si eu, si Maria Magdalena am trait franturi de poveste insa niciodata povestea intreaga, pentru ca asha cum spunea Ms Smith, "A happy ending is a story that hasn`t finished yet." Poate din cauza asta, ea, Maria nu a trait niciodata un final fericit, pentru ca finalul intotdeauna, in viata noastra are o dinamica si deci, o continuare.

Imi spune, ca ea se simte curva, lucru cu care eu nu-s de acord; e doar o fata careia ii place sexul; bun, nimic rau in asta, din punctul meu de vedere. Insa ea, sau eu, sau societatea in general face o legatura intre "curve" si povesti de dragoste nereushite.[o paranteza, parafrazez pe octavia, fetele intotdeauna sunt etichetate ca curve daca le place sexul, insa baietii sunt "cool" daca cuceresc multe fete. In final e uimitor cum fetele mai reusesc sa mearga pe tocuri purtand o asha mare cantitate de etichete pe umerii lor]. Imi spune, ca prostituata niciodata nu are poveste de dragoste reushita (am cateva contra-exemple - Pretty woman, si prostituata de mai jos, din blog numita ..hmm.. Maria, etc). Ca ea traieste cu impresia ca traieste drama curvei care nu poate fi iubita. Si tot discutand noi, nu am ajuns la o mare concluzie, decat ca o persoana foarte complexa (concluzia mea) poate fi mai iubita decat una flat si static, desi e greu uneori in complexitatea proprie sa fii perceput altfel decat dominat de o anumita caracteristica.

Deja am inceput sa ma pierd in cuvinte multe, nici eu nu sunt sigur ca mai inteleg. In final, ce ii face pe oameni sa te iubeasca? Unii oameni au nevoie de timp sa se indragosteasca de tine, deci uneori timpul e unealta ce trebuie folosita si frustrarea de a nu fi iubit de la inceput nu ar trebui sa isi aiba temeiul in nimic, ar trebui sa nu existe.

Uite acum, imi aduc aminte de tipa asta, care mi-a cerut id`ul pe hi5 zilele trecute. Nu pot spune ca nu arata bine, pentru ca arata more than better, clar above average. Pozele interesante, parea o persoana interesanta (Vedeti? O aura de mister). In fine, am inceput sa vorbim, insa cumva mi-am dat seama ca fata asta nu are mari trasaturi de caracter, ci (conjunctie folosita eronat) este foarte plina de sine (si eu sunt, poate peste masura - asta mi-a dat o lectie si imi arata ca oamenii overconfident, sau cel putin persoana asta, nu par sa fie covered de cine stie ce mister). Pe mine personal, misterul ma atrage, arata o oarecare polivalenta. Ai o latura care se vede, insa arati ca ai si una nevazuta, iar omul, curios din fire, va vrea sa o cunoasca, thus more appeal to the mysterious person. In final am aflat, ca gustul bun pe care parea ca il are (il are, nu pare) si her good looks, nu avea mare lucru. E inca in lista mea, dar nu`mi mai spune nimic. Porumbelul a ieshit!

At the end of the day, appealul unor oameni sta mai mult in ceea ce nu se vede decat in a great deal of availablity and transparency intrucat "Off is nice, but on leaves something to think about". Cu toate astea, sunt oameni transparenti care spun multe. Sa fiu sincer, o concluzie clara cu privire la relatiile dintre noi, be them love-concerned or not, nu poate fi trasa, intrucat vedem lumea prin alti ochelari, prin alte filtre, intrucat gusturile nu se discuta, intrucat suntem atrasi de chestii diferite, intrucat suntem diferiti. Singura solutie care ne ramane este sa ne autodescoperim, sa stim ce ne place la noi, sa stim ce nu ne place. Sa lasam ceva din noi ascuns, pentru a tine persoana pe care o placi entertained pana in punctul in care e nevoie, pana in punctul in care te apropii de un happy ending foarte lung.

Semnat, EU, care nu am trait un happy ending.

No comments: