Saturday, June 9, 2007

There is a difference between being alone and lonely. I am lonely.

mihaela™: hey
mihaela™: wha'cha doin?
iustin™: starter wife
mihaela™: uuu
iustin™: mai am 20 de minute
iustin™: Da fac o pauza
iustin™: e mishto
iustin™: adik mie-mi place
mihaela™: foarte tare
iustin™: da nu mai pot sta degeaba
mihaela™: vreau si eu sa vad
iustin™: toata ziua in casa
iustin™: adik am fo si la tara
iustin™: da am stat tot in casa
iustin™: c ap louat
mihaela™: lool
iustin™: am inv sistemul digestiv
mihaela™: si aici
mihaela™: bv bv
iustin™: da simt ca bubui de biologie
iustin™: serios
mihaela™: eu d economie
iustin™: incep se le confund
mihaela™: e o aiureala in capul meu
mihaela™: da shtiu asha cva cva
iustin™: da ..shtiu
iustin™: e senzatia aia
iustin™: ca atunci cand inveti
iustin™: ca nu mai shtii nimic
mihaela™: kiar mi-am adu aminte multe chestii p care le shtiam incosnhtien
iustin™: si eu
mihaela™: foarte tare
mihaela™: sunt obosita
mihaela™: am ajuns akasa p la 8 si cva
mihaela™: si a plekat teo df la mine la 9 juma
iustin™: nice
iustin™: eu am zacut..
iustin™: si acu o ashtept pe ruxi
mihaela™: loooll...linishtit baiatul
iustin™: Care o sa vina dupa 12
mihaela™: lool
iustin™: da altceva nu am d facut
mihaela™: da nu a mai trecut nimeni p la tine
mihaela™: ?
iustin™: e la motorrock
iustin™: nu
iustin™: cine?
mihaela™: eu as fi venit sa am ajuns tarziu
iustin™: there is a difference between being alone and lonely
iustin™: i am lonely
mihaela™: ohhh
iustin™: incep sa ma simt bine
mihaela™: dap vorbeshti
iustin™: ma simt asha veeery..
mihaela™: si t uit la debra
iustin™: coockoo
iustin™: si aveam ceva
iustin™: d facut
iustin™: destule
iustin™: adik s merg cu anca la motorrock
iustin™: sa merg cu paul in doroftei
iustin™: si dak ma chinuiam mai gaseam
mihaela™: aaa
iustin™: da am ajuns sa ma bucur de compania mea
mihaela™: u si pisicile
iustin™: dapz
iustin™: nici astea nu au stat cu mn
mihaela™: uite dc shtiam veneam cu teo....da kredeam k eshti ink la tzara
mihaela™: k nu aia dat nici un semn
iustin™: oricum m-a binedispus debra
iustin™: chiar e actrita
mihaela™: ma gand eu
iustin™: nu e asha mult din grace
iustin™: in film
iustin™: e diferita
iustin™: si..o sa iti placa
iustin™: a lot of parties
mihaela™: must see
iustin™: social life muuulta..din aia shallow
mihaela™: pwefect
iustin™: care la mine a disparut de mult
mihaela™: lasa k ne revenim noi
mihaela™: we always bounche back
mihaela™: *bounce
iustin™: doamne
iustin™: abia ashtept
iustin™: s am timp ..
iustin™: sa ma fool aroun
mihaela™: auzi...
mihaela™: atunci d ziua mea
mihaela™: u unde zici sa mergem?
iustin™: deci...nush da eu vreau s ies din casa o noapte macar
iustin™: simt c imbatranesc
iustin™: where are my shallow friendships?
iustin™: i miss them
mihaela™: they have deepened
iustin™: darn!
mihaela™: or just faded
iustin™: myeah
iustin™: mai bine asta
iustin™: m gandeam azi
iustin™: ca am avut mult timp de gandire
iustin™: ca anu trecut pe vremea asta
mihaela™: thinkin is not good for u..
iustin™: eram tot timpul pe afara
iustin™: acu..ciuciu
mihaela™: eram tot timpu in conac
iustin™: si noaptea..
iustin™: si ziua
iustin™: si mereu
iustin™: carti remi
iustin™: stat degeaba
mihaela™: daaa
iustin™: venit la mine
iustin™: cu totii
mihaela™: si...eram....
mihaela™: a 11-a ...
iustin™: acu..frec menta (si sunt norocos, bine ca nu frec altceva)
iustin™: deci..conversatia asta..o pun pe blog
mihaela™: si oricum nu prea freci nici menta
iustin™: da..nici asta
mihaela™: cuz mint-rubbing
mihaela™: is not biology
iustin™: e de la prea mult invatzat serios..incep sa gandesc
iustin™: that`s wrong!
iustin™: seriously
mihaela™: exact
mihaela™: ne func creierasul

No comments: