Thursday, June 14, 2007

Past, present and future tenses

Draga "tu",

Azi am varsat o lacrima...Nu mai mult, nu am avut ocazia...toata lumea urla.."nu mai plange". M-am comformat. Dar imi pare rau ca s-a terminat liceul. Si de ce? Liceul a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea, cei mai frumosi ani cum ar spune unii. Unii stiu cat de mult a insemnat pentru mine experienta liceului, cat de mult am crescut ca om, ca baiat, ca prieten. Liceul pentru unii a insemnat evolutie pentru altii stagnare (nu cred ca sunt oameni pentru care liceul a fost involutie). Imi place sa cred ca eu sunt unii din oamenii care au evoluat in liceu. Imi pare rau ca nu am un "jurnal de bord" al liceului; sunt sigur ca azi l-as fi rasfoit cu placere. Amintiri, asa cum stiu cei care imi citesc blogul frecvent, am destule, amintiri la care tin destul de mult.

Azi am defilat in fata elevilor care raman in Bastilia, in fata profesorilor si in fata celor ca noi, care pleaca. Clar nu a fost cea mai frumoasa prezentare, insa a fost

Pentru noi, liceul s-a terminat cu un orgasm. I`m having an orgasm and i think it`s one long term orgasm (at least for the summer). Enough with this stuff!

Si stiu ca aici ne intrerupem drumul unii dintre noi. Nu vreau sa va spun decat ca

For what it's worth,
It was worth all the while.

It's something unpredictable,
But in the end is right.
I hope you had/'ll have the time of your life.


Stiti, mi-am trimis mie un mail in viitor. E un site pe net care face chestia asta. O capsula a timpului. Nu stiu daca voi mai avea aceeasi adresa de email atunci, nu stiu daca il voi vedea. Mi-am spus putine lucrui in mailul ala. Voi nu erati inclusi. Pentru ca stiu ca nu am nevoie de o capsula a timpului care sa ma faca sa`mi amintesc de voi.

Cert e ca NU v-am iubit mereu; tot cert e ca acum VA IUBESC; incert e daca va voi mai iubi. Cu toate certitudinile si incertitudinile singurul lucru care conteaza e ca in viitor voi putea spune: "Au fost mai demult niste oameni pe care i-am iubit" sau "Sunt niste oameni acum pe care ii iubesc la fel de mult ca in trecut, sau poate mai mult". (Sau poate o sa va urasc, da asta e acu :))).

In mod sigur, pentru ca am fost genul de sistem care functiona ca un tot, insa functiona si pe parti, stabilind legaturi individuale intre rotite com continua sa functionam, cel putin pana cand nu vom mai avea curent, care este si el autoprodus.

Cu drag,
Iustin

PS:Postul asta e valabil pentru fiecare zi; Ne vedem maine!

1 comment:

Unknown said...

curat! curat murdar... curat curat! vad ca tot ai dilema cu iubitul :D dar la urma urmei... cine n-o are... daca o sa-i mai iubim, daca o sa ne mai iubeasca.. hell knows... cert este k a fost frumos... ati fost frumosi (si va stiu doar de atat de putin) si am speranta k desi lasam in urma ceva exceptional... mergem spre ceva "si mai exceptional"... so: all aboooooooard!!! tears included ;)