Saturday, December 29, 2007

Sunt cateva lucruri care sunt ale mele

Sunt cateva lucruri care sunt ale mele, cum ar fi parola mea unica pe care o stiu toti cei ce-mi sunt mai apropiati (***********), cum ar fi ca imi place sa dorm, cum ar fi ca sunt ciufulit, ca am blogul meu, ca imi place sa am haine misto, ca imi place ceaiul, ca sunt vesnic intarziat, ca imi plac lumanarile, ironia cronica, chiulul cronic, autodezvoltarea, extracuricularele. Sunt cateva lucruri care nu sunt ale mele, dar le-am adoptat cu placere de la altii cum ar fi ca-mi place sa-mi savurez tigarile, modul in care spun "multumesc", ca uneori spun glume si bancuri preluate, ca uneori imrprumut ce-ti place si discut cu tine ca si cum mi-ar placea just for the sake of it, ca vreau sa fac street-dance. Sunt cateva lucruri care nu sunt ale mele, sunt mai multe de fapt...forget them (it`s futile to talk about the things i don`t have, someone wise once said 'bright minds have purposes, the rest have desires'). Sunt cateva lucruri (generic - ce-uri si cine-uri) pe care nu le mai am, de genul friends printre care esti si tu, si sunt sigur ca te vei sti in momentul in care vei citi, daca vei citi. Sunt cateva lucruri care nu mai sunt ale mele...

2 comments:

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

cricket said...

this is sooo...last year...so long overdue. sunt, pe langa lucruri ...si obiecte, tabieturi, gusturi,chestii...oameni kre sunt ai tai si reciproc