Monday, December 3, 2007

Starting to feel like it..

Dupa cum am mai spus, sezonul toamna-iarna nu-i pentru mine. Am niste mici depresii prelungite de obicei..pe la inceput de iarna, dar de fiecare data prin perioada asta asa, de inceput de decembrie ..trec. Si tot iarna ma apuca un narcisim bolnavicios. Cred ca in perioada asta a anului, pentru a trece de depresiile mele, care de obicei sunt chestii gandite, nu de multe ori departe de realitate, intru intr-o stare de shallowness total, simt nevoia dezlanarii si dezmatarii, simt nevoia sa fug de realitatea mea prin partyuri..de fapt nu sa fug de realitate, ci sa o rezolv in felul asta. Parties, cafes si mult timp pierdut aiurea ( De fapt, pentru ca mi-am mai crescut gradul de pragmatism, acum pun o balanta intre timp pierdut si timp castigat). Relansarea mea on the skin-deep, shoal market a inceput in krystal, unde nu am baut niciun strop de alcool, dar ne-am simtit...foarte energetic..foarte..glam cred (asta pana cand am zarit un tip care avea tricou la fel ca al meu, foarte annoying, considering the fact that nu prea gasesc oamenii cu haine ca ale mele..cel putin nu prin ploiesti, in the big city lucrurile stau altfel). Oricum Krystalul e un club tare..isi merita renumele, macar putin, desi atunci cand se aprind luminile, nu iti mai place. Going on to Becker Brau, unde din nou ne-am folosit de people de "pile" sa intram cu invitatie :)). Chiar e marfa..sa te simti ca in filme, sa vezi o coada si tu sa intri inainte pentru ca ai invite. Ce-i drept am asteptat in fata clubului ceva pana ne-a adus un insider invitatiile. Am profitat de ocazie, sa ne luam o sticla de martini..cred c era.. Evident, desi cam taran am fost in momentul ala, cum am iesit din supermarket, am desfacut sticla. Oricum, a sunat telefonul, i-am dat-o mihaelei, care cu mainile inghetate, o paseaza repede la bubu..care..o baga in geanta. Am terminat de vorbit la telefon si observ ca in mana am..un dop. "Auzi bolo, ce-ai facut cu sticla aia?" Draw your own conclusions si stoarceti geanta de martini! Si Sf andrei, o mica ocazie for a small gathering, only closish friends..I got dizzy, inca mai avem drinks :)) am mai crescut si noi de la liceu, cand radeam absolut tot ce se numea alcool, aproape intotdeauna. Am avut o mini-reuniune de clasa, si niste nervi inainte, dar...se simtea ca si cum am fi din nou la liceu. Eram putin tras si spre partea de facultate, pentru ca erau si friends din fundatie (:* thanks for coming again), cu care am inceput sa petrec mai mult timp acum, de cand m-am mutat in the big city. In seara asta, urmeaza sa mai facem o reuniune sa vizitam Bavaria..mi-e cam frik de ce-o sa fie acolo (La multi ani Alex, sa ne cresti mare), dar sper sa fie bine. Si joi, pt c vin ruxi si sabin (cel putin that`s the plan) vizitam si club A. Azi we touched the peak of our shallowness..am stat pe o banca in Unirii si am numarat oamenii care se uitau la noi. Am castigat impotriva lu Bolo with one look...43-42 cred c era, intr-un interval de 20 de minute cred sau 25..mai avem de lucrat ce-i drept. Am facut asta si cu octavia mai demult, insa nu am avut un observator asa vigilent ca teo.
Frustration Topic
Vineri, metrou, suna tel : " Auzi, vezi ca io am plecat la Ploiesti, stiu ca ai sa te superi pe mine, dar chiar ma simteam rau" Of course, bazele relatiei noastre, sunt destul de adanci, asa ca mi-am permis sa spun " Nu ma supar, dar n-o sa te iert pentru asta" Cam urat, dar eram rather pissed. Imi place sa cred ca oamenii sunt dispusi sa faca sacrificii pentru mine, si daca nu le fac atunci cand sunt mici, cum va fi atunci cand/daca voi avea nevoie de real help? Si apparently, sunt oameni care fac sacrificii mici, dar asta nu garanteaza ca le vor face pe alea mari. Io cred ca sacrificiile mici sunt o conditie sine qua non pentru cele mari. Asta uneori, ca de multe ori si mie mi-e lene sa-ti fac de mancare.
Deep part
Nu stau degeaba, sunt in plina desfasurare a modulului 3 in lazar, care mi se pare ca merge super bine, si asta in principiu datorita cursantilor mei care sunt mai deschisi si mai comunicativi decat m-am asteptat..so way to go guys!!! Incep modulul 6 in ploiesti..si eu si teo suntem mandri de grupa ploiesteana. Organizam Santa LMT - Cititi previous posts! In curand vor aparea anunturile oficial(imi merge bine)e. Cik de maine incepem cursurile de Street Dance..o sa fie cel putin interesant. Am luat 6 la lucrare la mate si nu iau 5 la microeconomie.

PS: Nu`i tocmai un articol caracteristic :))

6 comments:

cricket said...

party animal...:)) ;)) pshyco-depressive-poshy party animal :*

Anonymous said...

deci sa clarificam treaba k intelege lumea gresit...ai primit mai multe priviri de baiati decat de fete ceea ce e freak-ish...oriqm qm a spus shi teo suntem aman2 frumoshi shi ciudatzi in acelashi timp...sa ne traiasca podoabele capilare(oriqm i'm at least pretty din moment ce tu esti pretty pretty so ma declar multzumita;;))

Anonymous said...

p.s. teo nu e vigilenta deloc...s a prostit f mult in ult vreme

Mihailescu Andrei-Iustin said...

si la tine se uitau mai mult fete :)) nu ma enerva..se comparau cu noi (vorba lu teo). si dak se uitau baieti la mine se strambau da?

Teo said...

baieti, fete, cersetori sau freaky people, rezultatul e acelasi :P si cum adik m-am prostit in ultima vreme? /:)

Mihailescu Andrei-Iustin said...

phai nu erai foarte vigilenta..numerele ar fi fost mai mari :))..da..cersetorii si aurolacii erau cei mai multi ce-i drept