Monday, November 26, 2007

Rebounce, bounce, ounce, nce...

Am plecat sambata pe la pranz asa din centrul Bucurestiului, adica, din cartierul unde stau eu, si anume Dristor. M-am indreptat spre metrou repede, cu o tuse ingrozitoare, s-a speriat centrul de mine. Nu intamplator, natura mea egocentrica, se crede in the middle, si spun asta pentru ca mi s-a gadilat si putin orgoliul intr-un articolas din Esquire (era putin ironic ce-i drept) care sustinea ca bucurestenii adevarati sunt nascuti in Dristor. Eu, stiti vin din Ploiesti, dar se pare, ca desi nu m-am nascut aici in`shentrul capitalii' am venit aici fara drept de revocare. Imi place nespus atunci cand incep sa spun ceva printr-o deviatie asa, cu totul curbilinie de la subiect. (Tocmai mi-a adus bubi o tigare - i`m doing it again). Cum spuneam, am iesit in gerul de afara. Ca sa nu mai spun ca inainte, cu vreo 2 ore, m-am hotarat sa ma simt putin adventuros. Am coborat la Muncii si am luat-o pe un drum care mi se parea mie a fi mai scurt. Uneori o chestie mica simbolica, de genul attemtping to discover a new way home inseamna pentru mine, o chestiuta numita self-development, pe care lately imi place s-o experimentez. Uf, mi se stinge tigarea in timp ce eu deviez de la subiect. Cum nu spuneam mai devreme, imi place sa se holbeze lumea la mine in metrou, iar eu sa ma holbez inapoi. Imi place sa se uite o tipa la mine si eu sa-i zambesc inapoi.. Makes me feel pretty, which i am, and even if i`m not (which i`m not - dubla negatie, deci cred despre mine ca sunt pretty pretty), tot sunt pretty numai pentru ca ma consider asa. Bag aici o gramada de idei, din simplul motiv, ca voiam sa scriu mai multe posturi, insa am zis sa nu va tampesc de cap...

Oricum..m-am dus in Kretzu (unde o voi ajuta pe Cristina sa deschida un nou club de debate in Bucuresti, in speranta ca in cativa ani, il vom bate pe cel din Ploiesti si pe cele din tara), unde urma sa devin Junior Practitioner in LSI si GSI ( Life Styles Inventory respectiv Group Styles Inventory). Asa ca am intrat in Kretzu, late as usual. Am urmat trainingul, am invatzat ce e ala Circumplex ( www.humansynergistics.ro). Mi-am facut LSI, am aflat ca sunt orientat pe rezultate, autodezvolare, afiliere, umanism-incurajator. Stiam astea deja. Mi-a iesit un circumplex chiar dragutz plin de albastru (which i`m really proud of). Oricum, ma simt mandru, inca o diploma, care aesthetic-wise...e cea mai dragutza dintre toate. Am facut circumplexul si octaviei, mihaelei, lu bubi..etc..Apoi ni l-am facut reciproc si am aflat ca sunt asa cum ma vad eu, cu mici exceptii...apparently sunt mai competitiv decat imi place sa cred. Sunt hotarat sa-mi duc la maxim punctajele albastre, sa lucrez la competitia cu mine si sa incerc sa nu competitionez cu ceilalti pentru ca...asa vreau eu, pentru ca asa e bn.

Ah..frustrare. De ce d-zeu toate programele misto gen ala cu danone sau cu top-talent sunt destinate numai celor din anii terminali. Sunt un om activ, vreau sa mi se ofere oportunitatea sa particip si eu chiar daca sunt mai mic si mai mucos. Asa ca dintr-o enervare profunda m-am hotarat sa aplic la top-talents si sa le explic in aplicatie cat de unfair mi se pare sistemul asta cu anii terminali. Si daca nu ma accepta...CE? Oricum vreau sa le arat ca pot, si ca sunt la fel de competent ca cei din anii terminali, uneori poate mai competent decat ei. Hence, voi lupta pentru subinarea sistemului asa care mi se pare cel putin discriminator fata de noi, pispirii (ca varsta).

Circumplexul meu va fi cat se poate de albastru! Voi face ce voi spune ca voi face atunci cand voi spune ca voi face. Si sunt smeker, frumos, modest si destept. Mai ales modest. Si acum pentru ca fac modulul 10, si pentru ca am semnat angajamentul ala :)) ca am constientizat potentialul meu extraordinar ca fiinta umana si ca am constientizat dreptul meu nativ la o viata de succes, ma vor reinventa (proces pe care l-am inceput prin clasa a 9a)...il voi continua...

Rebouncing me

4 comments:

gabitzass said...

hei mister pretty pretty,

spor la reinventat... si misto ideea cu clubul de debate... si scrii extrem de ciudat... dar pana la sfarsit prind ideea. :d

nb!

cricket said...
This comment has been removed by the author.
cricket said...

desi ai plekat sa te uiti la unii kre danseaza mai mishto decat noi in seara asta...si titlul blogului suna a cuvintele p kre le termin eu fara sa vreau...kred k e prima oara cand citesc cva d la tine kre simt k e monolog-dialog (aka - d park mi-ai povesti in fata toate astea, which apparently u even did a few hours ago :))). si sper k makar dc nu te accepta aia cu toate "talentele" lor sa devii cat d albastru iti permite ur pwetty lil self :*

Mihailescu Andrei-Iustin said...

la tn ma gandeam cand am zis ounce nce..:))