Thursday, May 31, 2007

Let`s Hump like, um, cows


Se pare ca zilele astea am o creativitatea peste putere in ale bloguitului. Deci, ies la un moment dat in orash cu niste prieteni (La multi ani, Paul! si multumim pt suc, inghetata si distractie). Cand cineva imi povesteste despre o anume substanta, cantarina. In brief, ce ne spune tipu: Cantarina, afrodiziac, pe care il dai la vaci sa aiba chef de anumite activitati, mai mult sau mai putin sexuale. Toate bune si frumoase, desi mi se pare cam ciudat sa stii lucruri depre vacile duse la monta. Buun, partea a doua a povestii are cateva ingrediente. So add 3 guys, one chick, and this bewilderingly "hornying" drug (administrated to the chick). Ce se intampla, tipa ii calareste pe toti pana cei 3 macho nu mai pot, noroc ca tipa e ingenioasa, si leaga un furtunel a.k.a. garou in jurul [beep] unui tip. Ciudata poveste...adica...chiar funny si degradanta. Trece o zi, ce face Iustin? Hai sa vada si omu', daca chiar exista asa ceva precum cantarina si ce face chestia respectiva. Surprisingly enough, da exista, merge si la vaci si la tipe. Uneori mortala, dar ce conteaza atata vreme cat faci sex (dupa unii)? Mi-am continuat eu researchul cand, pe un forum:

Versiunea Masculina

"am o colega caci eu sunt la liceu la cluj si am o colega care este romanca si care nu ii place de mine caci eu sunt maghiar si care am incercat sa o comving ca sa faca iubit cu mine dar nu vrea caci zice ca "fututi morti mati de bozgor" si eu vreu sa ii fac sex mult si cu drag. cum so comving cu forta?"

"am auzit acu 2 saptamani de substanta asta miraculoasa si de efectele ei,daca stie cineva cum se numeste stintific si unde se geseste mi-ar fi de mare ajutor AM NEVOIE URGENTA DE CANTARINA!!! [-o :please:"

"Vreau sa stiu si eu un afrodiziac cu efect rapid si puternic. Ma chinui sa fac sex cu una, dar ea nu vrea. Asa ca m-am hotarat sa o invit la o cafea care va fi "infestata" cu acest afrodiziac de care va intreb. Va rog mult ca cine stie sa raspunda pt. ca imi bubuie chilotii." "

Pe toate forumurile astea, people are advised to use marea cantarina.


Versiunea feminina /un punct de vedere mai misogin, ar spune al vacii (ca deh la asta se foloseste mostly cantarina) (just for u to know, don`t really agree)

"Fututa in grup in noapte nuntii

era ziua cea mare si ca orice mireasa eram fericita, se facuse seara si un grup de baieti prieteni cu mirele mau luat mai mult pe sus si m-au bagat intr-o masina si m-au dus intrun bar, acolo m-au servit cu sampanie si stiin ca joc biliard m-au provocat la un joc..... cred ca mi-au pus cantarina ca mi-se facuse de pula rau ca m-am dus direct la partenerul meu de joc si ia-m pus mana pe pula care s-a intarit la comanda. tipul a spus baieti haideti sa i-o dam ca tare-i buna de pula. m-a apasat de umeri si m-a fortat sa ma las in jos, vrem sa ti-o dam in gura frumoaso eu si toti prietenii mei asa ca suge tirfulita credeai ca am sa te las sa te mariti fara sa te fut"

Si acu o versiune pseudostiintifica

"Cel mai cunoscut afrodiziac este cantarida, o pulbere obţinută din insecta numită chiar cantaridă sau gîndac-de-frasin (Lytta vesicatoria sau Cantharis vesicatoria), răspîndită în sudul Europei. Hipocrat avea ştiinţă de acest tratament, iar împărăteasa Livia, temuta şi misterioasa soţie a lui Octavian Augustus, strecura praf de cantaridă în mîncarea unor membri ai familiei imperiale, împingîndu-i astfel să se compromită prin comportamentul lor sexual indecent. Atunci cînd se simte ameninţat, gîndacul Lytta vesicatoria secretă o substanţă iritantă, numită cantaridină, menită să-i alunge pe duşmani. Cantaridina este însă produsă de mascul şi în timpul copulaţiei, şi are un efect stimulator asupra femelei. Pe lîngă proprietăţile sale excitante şi diuretice, substanţa este şi extrem de toxică, putînd provoca afecţiuni grave ale tractului digestiv, uneori chiar moartea. În 1772, Marchizului de Sade, celebru pentru scrierile sale erotice, i s-a intentat un proces sub acuzaţia că ar fi încercat să otrăvească nişte femei - dorind să le stimuleze sexual, marchizul le oferise dulciuri îmbogăţite cu cantaridă. Femeile n-au manifestat un apetit erotic sporit, în schimb, s-au îmbolnăvit. "

Versiunea Proprie

Doamne, oameni buni, pentru ce d-zeu va ganditi macar sa folositi asha ceva, ca sunteti oameni, nu bovine (asta ca sa fiu elevat, ca altfel v-ash fi zis vite de-a dreptu; ooops i just did).

In concluzie, cantarina is bad!

1 comment:

Anonymous said...

bai am si eu o intrebare si vreau sami raspunde`ty urgent...cantarina....amestecata cu alcool...(bere,whisky,sau gin)poate avea efecte negative asupra corpului asupra sanatatzi...noastre??? vreau si eu sami raspunda cineva urgent...