Monday, May 28, 2007

About "sexvertising"


"She's a maneater
make you buy cars
make you cut cards
make you fall real hard in love:

In linii mari: vine bacul, sunt cam prastie, nu invat. In schimb, in linii mici si mijlocii am inceput sa rasfoiesc o carte cumparata de Mihaela, "Belle de Nuit, Aventurile intime ale unei prostituate de lux bucureştene". Suna destul de interesant, cel putin la prima vedere, sa citesti probabil ceva asemanator discutiilor cu prietenii, sa citesti ceva foarte "Sex and the City", ceva foarte samantish (dupa titlu cel putin).

Belle de Nuit? Necitind cartea in totalitate si nici reviewuri foare multe, zic decat ca cele 60 de pagini pe care le-am devorat in ceva mai putin de o ora azi au fost, cum sa ma exprim, ceva autentic (cred ca m-am regasit pe mine si pe oamenii din jur in carte, exceptand partea "monetara" ca sa zic asa, dar in chestia aia ludica din carte si in modul de a scrie was definitely us, some of us anyway) (alta paranteza...interesant cum am catalogat ceva in care ma regasesc ca autentic desi lucrul ala ma caracterizeaza si pe mine si alte persoane); ceva urban (don`t u just love urban trends?), ceva dirrrrrty (nu recunosc nimic, dar DA, incitant subiect); ceva nou (un element de noutate, at least from my point of view, in literatura romaneasca (adu-mi aminte pentru un nou post, blogul poate fi incadrat la literatura?); si multe de reflectat (sex pe bani sau pentru placere, si daca tot nu te poti hotari, why not both?).

Ma mai gandeam... cum ar fi sa ne publicam noi "memoriile", ca deh, n`oi avea eu, octavia (poate octavia) sau mihaela experiente asha bogate ca Ms Blog, da poate adunate, ar face o cartulie? Ce impact ar avea? I mean, stiu cateva chestii interesante care ar merita spuse, sau nu, si ar avea ceva, un mic impact. Unele deja au provocat ...(curva/tarfa de mihaela pe la inceputul majoratelor, asha i-a zis castro), altele nu`mi vin acum in minte, poate pentru ca nu mai sunt sau poate pentru ca nu mai vreau.

Alta chestie provocata de cartea asta in mintea mea bolnava, but otherwise very complex (yeah, right!!!): mi-a dat un sentiment sex and the city, daca nu aveam eu chef sa invatz, ei bine acum, mai mult ca oricand, astept sa ma mut in bucuresti la facultate. Stand azi la palavre cu mihaela, ne gandeam noi? Deja suntem asa niste party people more than we would like to admit? Ce facem in bucuresti? Cand nu mai avem parinti pe cap? Si sincer, abia ashtept sa ma mut, sa party all the way.

De subliniat faptul ca sunt chestii care te scot din ritm total, nu fizic. Ei bine paginile astea, interestingly enough, made me reason about my being shallow, which i am, and made me feel good about it, chiar daca the book nu e in sine shallow (sau e?). De fapt real-life speaking, tipa asta pare sa aiba o viata sociala foarte shallow, chiar daca sa afiseaza ca o pesoana culta (sunt sigur ca e).

Good point is, ne-am mai cumparat o carte de factura "erotica" neihibata. De data asta despre p tipa musulmana, cam din aceeasi "serie din punctul meu de vedere". Dupa ca o termin pe asta, sau inainte, sper dupa bac (clar) (ca nu)... mai vedem.

1 comment:

cricket said...

Daca ar fi sa pshianalizez si eu un pik problema asta "mondena" - d c nu? - "o calari(r)e in zori" discutata intr-o dupa-amiaza torida cu sau fara spuma d capshuni aduce mai degraba a D&G decat polemica obishnuita si poate la fel/mult mai snoaba...si cum noi suntem ATAT d socially and fashion -aware why not litarally screw everything, desi am un pik d strangere d inima aici...in priviintza caloriilor :))