Thursday, May 10, 2007

Reactii..cateva



"roxana: nesuferituleee
roxana: ce plang
iustin™: phai ai face bine s plangi
iustin™: doamne
iustin™: ma faci si pe mine s plang
roxana: ma nelvezi de ce ai scris dak nu scriai nu plangeam
iustin™: si eu nu plang
roxana: tre sa ies acush acush in orash
roxana: cum ies asa
roxana: ?"

"lolek: it's so sweet
iustin™:
iustin™: i don`t want it to en
iustin™: d
lolek: imi pare rau ca am plecat de la voi"

"manuugirl17: how sweet
manuugirl17: imi palce finalul
manuugirl17: si mi vine si mie sa plang dupa ce am citit
manuugirl17: desi nu va cunosc
manuugirl17: dar eu nu am avut parte de asa ceva
manuugirl17: sunt f plangacioasa eu
manuugirl17: ai agsit cui sa i arati asa ceva
manuugirl17: hmm
manuugirl17: anyway
manuugirl17: i wish i had at least 50% of your good memories..i envy u guys.."

"Tina: mi-a venit sa plang
Tina: hello
iustin™: ai citit?
Tina: dap
Tina: dar cum ai stiut ca vreau sa intru pe tine?
iustin™: nush
iustin™: nu am shtiut
Tina: lol,adica sa-ti vb
Tina: uf
iustin™: telepatie
Tina: mi-e dor...
Tina: dap
Tina: chiar uitasem cat de frumos a fost"

"iustin™: citeshte asta
iustin™: am folosit colajele tale
alex georgescu: tare
alex georgescu: "
[Lipsesc emoticonurile care faceau toti banii]

"cristina dragnea: am citit aproape am inceput sa si bocesc.am si ascultat.de fapt ascult.mika-happy ending. dar tu dormi eu nu stiu ce mai fac.e tarziu.imi amintesc poate,daca tot mi-ai dat sa citesc asta.da,imi amintesc.si mi-e dor.si..ar trebui sa dorm.poate o sa primesti acest offline.poate o sa-l citesti.da,clar trebuie sa dorm.dar ce mai conteaza?mai bine iti scriam un mail.anyway,somn bun"

iustin™ : ai vazut ce chestie siropoasa am putut s scot aseara din mine
iustin™ : http://iustin-iustin.blogspot.com/
Pretty Ireth : nu
iustin™ :
Pretty Ireth : ah, n-am citit
iustin™ : nu m mir
iustin™ : :))
Pretty Ireth ti-ai amintit de mine dupa [cenzura] lu mitici
iustin™ : da
iustin™ : te-am lasat la sfarshit intentionat avca
iustin™ ::))
Pretty Ireth : da tare rau, o bucata de M din mihaela mitici
Pretty Ireth : e dragutz blogu tau
iustin™ : hai ne vedem?"

"petro™: woooooooooow..bey,I'm really impressed...
petro™: ai fost in forma,nu gluma..
petro™: cate amintiri,frateee
petro™: nah k m-ai facut si p mine sa devin nostalgica
petro™: genial M-ul lui mimit"

"marta soare: justin, imi vine sa plang, incredibil
marta soare: >:D<
iustin™: s-a dus..
iustin™: :((
marta soare: e super tare
marta soare: bravo
marta soare: imi place mult"

"ariciutz: chair e touching.. si eu nu-s de la voi din clasa. Felicitarile mele..."

"cristina p: o da...am venit d la prega...am mancat si acum trebuia sa ma apuc d scris
cristina p: dar plang
cristina p: nu-mi vine sa cred
cristina p: ca au trecut 4 ani
cristina p: si vezi k ai scris Cristina D ...unde trebuia sa fie Cristina P "

"oana din cls: fain
oana din cls: u mentioned me
oana din cls: aaaaw"

"mihaela™: why do u always say what we all know but are too god-damn afraid to acknowledge....? am zis k nu o sa imi para rau ptr k nu se termina....am zis k nu o sa lasa sa imi curga lacrimile p kare le-am strans in cele 2 minute juma de cand citesc....ptr k u remember
mihaela™: si sincer .....dc mai conteaza ptr cva...d park nu ai shti deja..ptr k shtii...faptul k u ne si ma tii minte asha cum sunt(em) si am fost e mai mult decat d ajuns ptr mine....si ptr un anume cal alb c bate la geamuri in nopti triste si iti aduce aminte d mine "

"ana maria: bravo mai .... chiar fain ce ai scris tu acolo
ana maria: genial de fapt"

"petro™: mishu: mda..dragutz
petro™: that's it
petro™: mishu: da' nush c sa zic...adik...
mishu: nush
mishu: i'm..
mishu: nush
petro™: petrobsession: nu esti emotionat?
petrobsession: off..sunt atatea chestii...
mishu: petro..i've always had them in my mind"

"lucia: adorabiiiil am inceput sa bazai... sunt mandra d tine si de noi ! nu am spus asta d prea multe ori! poate pt k sunt o AIURITA 4 ani cu tine in banca ... dc eu?? mi e cel mai greu sa termin cls a 12a . pierd cel mai tare coleg d banca.. off cat am mai ras cu tine. TE IUBESC MULT MIHAILESCU (andrei) IUSTIN "

"bolo™: esti nesimtzit?

bolo™: qm adik jumate din mn
bolo™: porcule
bolo™: da am plans
bolo™: k asha scris la sf
bolo™: m am conformat
bolo™:
bolo™: kkt
bolo™: aqm cui ii mai arde d invatzat la romana?

bolo™: mi am adus aminte k 4 ani am copiat la teza
bolo™: shi asta e ultima teza
bolo™: asha k in spiritul traditzie
bolo™: lenevesc
bolo™: dupa kre fac copiutze
bolo™: shi ai uitat sa zici qm am fugit d purcaru"

1 comment:

crisa said...

ai vazut?toti am avut reactii:) sau aproape. si toti am avut aceleasi reactii... sper sa modifici ce te-am rugat.pentru 'noi'.u know what i mean.da,mah,si eu va iubesc!si ce?:P