Wednesday, May 9, 2007

Standing on the edge of the universe...

Right now.. I`m listening to one of Mika`s songs, Happy Ending..and it seems to suit me beautifully..and perhaps..more than is suits me..it suits us...the school-leavers, the 12th graders

Si, sa spunem ca pot scrie mai bine in romana in momentul asta. Si ce?..terminam liceul! Am ajuns in punctul in care putem spune ca incepem sa avem prieteni vechi (quote din octavia). Am stat patru ani inconjurat de 29 de oameni, apoi mai putini..apoi 24, apoi 25. Am trait impreuna certuri, am cautat in ghiozdane tampoane, am intors catedra profesorilor, nu am fost la ore din cauza inundatiilor din Indonezia si pentru ca ocazional mai e ziua femeii..deci fetele meritau sarbatorite, am impartit note de 3 4 5 in teze la fizica (pana au venit cele la bio), unii dintre noi au avut "cea mai teza proasta", am tras o revista pentru scoala in 50 de exemplare (toate prost scrise), am avut o cafenea, Molinari unde de multe ori am stat "La Barfa" care paradoxal era vis-a-vis. Am fost la mare..cand am putut..primele betii le-am trait impreuna..si au fost atat de betii incat s-au apropiat pe alocuri de mici orgii...

Acum ne vad in apartamentul meu, jucand mafia o sambata intreaga, pe vremea cand inca nu stiam ce inseamna sa ai iubit(a). Pe vremea cand ...da..pe vremea cand eram mai mici desi maricei. Acum ne piteam de proful de geogra, Hanganu sub banci...si scriam pe tabla "Gasiti-ne!". Acum unul dintre noi isi sparge capul in podul liceului in timp ce chiuleam la chimie. Acum suferim de mania Ichim. Ieri visam ca vine si ne cere scrisori la geam, azi visam cai..vorbitori inalti de 7 etaje care zic ceva de chei, acum visam cum zgariem profesorii cu inele.

Acum dam CAE, dar inainte un joc de remi nu strica niciodata..nici unul de rentz..si prima tigare a venit ..unii inca mai fumam..altii s-au lasat...inca ne mai certam...inca suntem orgoliosi peste masura..dar una peste alta suntem o clasa.

Nu suntem cei mai buni, nici pe departe, nu suntem o clasa d oameni muncitori..suntem o clasa d oameni care au facut lucruri prin cap, in principal fara munca..deci o clasa d oameni destepti. Am fost si la cateva nationale..de fizica, mate, engleza..unde cu mici exceptii de premiu 3..si mentiune..(plus marea mea mentiune speciala :>) am frecat menta..dar..am facut`o in stil mare.

Am facut niste revelioane impreuna, da..la mine acasa..care practic a fost sediul unei parti din 12A..si sunt sigur ca..daca asa cauta atent..inca ash gasi o urma din umorul "lu" petro, niste incaptanare de la mishu, putina tequila de la bolo, un toc de talpa de la mihaela, o bucata de cap pe umeri de la teo, niste oase de la eli, niste aiureala de la lucia, niste dare de melc de la alex, niste barfe de la toti, o bucatica din miki, niste "par" de la florentina, putin din roxana, niste certuri cu oana si impacari succesive (certuri, certuri, o prietenie care desi nu perfecta se promite a fi). E true, nu toti au fost la mine...si daca au fost, nu constant..dar dak caut si mai adanc..gasesc putina tacere de la cristina D, niste accesorii de la valentina, poate niste formule de mate de la oana b si sunt sigur ca (sunt rau) (cunoscatorii shtiu) o bucatica de M de la mihaela mitici. Coditele anei din clasa a noua, zambetul cristinei D, grupul celor patru, sotia lui alex, alexandra, gabi, georgiana si marta, intrebarile lui nicu, "faaaaaaulturile" lu' saba, carmen... si laura, chiar si alex mardale..Si in mod cert nu in ultimul rand, o gasesc pe octavia, intreaga...si eu sunt la ea..si la mine, tot intreg. Si tot intregi mai sunt teo si mihaela (prima oara cautasem in sufragerie, acum sunt la mine in camera). Si e si juma de bolo..which i would say is quite enough.Alte jumatati si sferturi se shtiu.

E greu, acum vine bacu..si simt cum stau ca pe geam..cu picioarele afara, ca si cum as sta la mine in camera....in Univers..si da..se termina acum..pentru ca deja sunt jumate afara..dar...langa mine..pe geam..simt ca mai sunt cativa dintre voi. si acum la saritura..pentru ca va fi una..vom sari impreuna..in altul..mai mare..in care ne vom gasi mai greu...dar ne vom gasi..pentru ca

WE ARE STILL HOLDING HANDS...

I luv u guys :)..

Vom plange!