Wednesday, May 30, 2007

How to feel ignored...and get over it

Si asta`i primul meu post de nervi. Fumez o tigare, am stat ceva sa ma gandesc daca sa scriu ceva despre nervii pe care mi i-am facut azi, da cum nu m-am mai enervat de mult pe niste best friends, cred ca e worth-mentioning. Plecam de la scoala, si inainte sa fumam o tigara undeva langa liceu, ca de obicei. Voiam sa fumam eu, Valentina, Octavia. Mihaela era si ea pe langa noi ca de obicei ne ashteapta sa ne fumam tigarea post-scoala, Alex cred c era si el, si probabil ca mai erau oameni pe acolo. Asa ca ne indreptam spre locul respectiv, cand ma uit, Octavia si Mihaela in cu totul alta directie. Se opresc la un moment dat, se uita la mine, incercam sa ne intelegem din priviri. Despite our "trial", eu ma uit la ele, ele la mine, zambesc asa rautacios si pleaca mai departe. Habar n`aveam ce fac... I mean, nu intelegeam. Valentina voia sa fumam in alta parte. Ma rog, pana la urma am renuntat la tigarea mea si m-am dus dupa ele. Se mai uita la mine odata, din nou zambete, acum uneia alteia, o privire la mine, apoi se intorc si pleaca. (Mooaaaaaama, ca nervi in momentul ala). Fine, ma duc dupa ele. Le prind la un moment dat. Si atunci alti nervi. Desi probabil ma insel ca la nervi chiar nu gandesc properly, ambele au asa o privire satisfacuta de genu "Ha, i`am facut`o!". Stiu ca nu`i asa, dar asta e senzatia in momentul ala.

"Voiam sa`mi iau un sandvis", Octavia.

Ma rog, banuisem eu ceva. Aveau de gand sa se intoarca, dar situatia in sine e frustranta, adica aia de a fi ignorat on no basis whatsoever. Continuare:

"Ma duc sa`mi iau covrigi si ma duc acasa". Asta zic eu, nu am auzit daca ele au zis ceva, cert e ca am plecat. De nervi mi-am aprins o tigara, m-am pisat pe ei de covrigi, si m-am dus acasa, si cu nervi si fara covrigi"

Ideea e, a nu se intelege gresit, m-am enervat dar nu m-am suparat. Noi si asa ne tachinam tot timpul, deci no biggie. Interesant e totusi, cum situatiile mici iti dau atat de mult de gandit!


Asa, acu editez postu asta dupa niste discutii..:)). Ideea e ca nu mai am nici pe dracu, ca pana mea, nici nush sa explic de ce. Bottom line is, this wasn`t/isn`t/won`t be payback. Si sper sa va treaca si voua nervii pe mine. Ca pana la urma... Actiune Reactiune. Si pana mea, ce creier idiot pot sa am si eu daca ma supar pe rahaturi de genu asta. Adica, gandita la rece, there was no "mean look". Acu ma buseste rasu` cand imi dau seama cat de idiot sunt. Mai ales, ca, nush e prea idioata mintea mea...serios! Sorry people! i`m and idiot!

1 comment:

Ireth said...

It's ok hun, we've all been there..sa vezi batai pe noi cand ne-om muta impreuna :))