Friday, November 16, 2007

A new start...to an old end

I hate this, i had so many ideas to write about and share...dar de cele mai multe ori cand inspiratia ma pocneste, nu sunt singur, si nu ma pot izola de oameni to publish an article (less than an article both in terms of quality and length, but still i like to call it "article"). Ei acum, cand am prins si eu un moment singur in the house, nu-mi vine nimic in cap. It's like creierul meu e gol. Nu ar avea rost sa va spun ca nu stau prea bine cu facultatea, pentru ca banuiesc ca e deja common knowledge (cik nu intru in examen la franceza, pe la mate nu prea am dat, la info nu am predat niciun proiect, si am si 2 lucrari saptamana asta la microeconomie si mate). Well i guess ca as putea sa scriu despre noii mei colegi. They're nice people, I've heard (ca eu dak nu prea am dat pe la facultate, nu prea ii cunosc). Da, chiar par oamenii de treaba unii dintre ei, si chiar s-au organizat in mici tribulete si apoi intr-o uniune de tribulete...Okay, da e true..sunt putin ironic. Si ma uimeste ca nu le vad potentialul de prieteni ai mei, proprii si personali, momentan. Nu prea-mi vine sa comunic cu ei, si asta din nou ma uimeste din simplul motiv ca eu sunt un om emotionally intelligent, foarte sociabil etc..uneori pur si simplu nu-mi vine.

Studiu de caz:
La 15 ani, Mihailescu Andrei Iustin, un semi-tocilar a dat examenul de capacitate. Subiectul nostru a intrat in clasa in care a vrut - matematica informatica bilingv engleza, cea mai buna clasa din ceea ce se zvonea a fi cel mai bun liceu din Prahova, Colegiul National "Ion Luca Caragiale". In prima zi de liceu intra in clasa 9A din liceul above mentioned. Si iese. Noul elev de liceu nu parea a fi foarte incantat de noii sai colegi. 4 ani mai tarziu isi incepea cariera de blogger (dupa parerea lui, mult spus) printr-un articolas numit "On the verge of the Universe". Dupa 4 ani, care au fost de nenumarate ori reiterati in blogul sau, subiectul plangea in sinea lui, si uneori in afara sinii sale (da, chiar cu lacrimi - lucru pe care afirma ca nu-l poate face, poate pentru ca era baiat ..pff, poate pentru ca era prea rece), pentru ca isi parasea colegii. Acum, el si colegii lui sunt la facultate si oamenii la care tinea cu adevarat din colectivul respectiv sunt intotdeauna in jurul lui, si el in jurul lor.

Nu stiu ce sa zic, cred ca voiam sa am o trecere brusca. Voiam sa incep facultatea cu acelasi colectiv. Sau daca nu cu acelasi colectiv sa gasesc acelasi fel de oameni. Sau daca nu acelasi fel de oameni, relatiile dintre noi sa nu o ia de la zero, ci sa ma gasesc undeva la 4 ani de intercunoastere. Ei bine, nu s-a intamplat asa. Cred ca nu ma pot adera la triburile lor momentan pentru ca sunt bantuit putin de fantoma fostilor mei colegi, ai actualilor mei cei mai buni prieteni. Cine stie ce sa va inampla peste 3 ani..Cine stie ce studii de caz vom analiza si atunci...

No comments: