Monday, September 3, 2007

My chronicle

"Time has made us companions more than once. How perfectly odd. It's a lie that i hold him high in my affections. My life is full of such lies. I don`t know that I`ve ever forgiven him for what he did - taking me prisoner, dragging me out of my mortal life to a distant grove in Gaul, where an ancient blood drinker, badly burnt, yet still imagining himself to be a god of the Sacred Grove, gave me the Dark Blood"

Nu stiu cati dintre voi ati citit din the Vampire Chronicles. Above e un extras din Blood and Gold. Asta citesc eu acum. Trebuie sa recunosc ca de ceva vreme imi doresc sa fiu vampir. Stiu, stiu am 19 ani, ar trebui sa`mi doresc alte chestii. Oricum eu am perioade cand imi doresc sa fiu un personaj. Spre exemplu, cand eram mic voiam sa fiu unul din planeteershii lui Captain Planet, apoi am vrut sa fiu Johnny Quest. Ma rog, redundant. Vreau sa fiu vampir. Nu vreau sa fiu unul din vampirii clasici...cu usturoi, lumina etc. Vreau sa fiu 'annerician'. Imatur? You may say so! How perfectly odd. Multi dintre vampirii lui Rice regreta ca sunt vampiri, ca desi sunt nemuritori, sunt atat de efemeri la intemperiile din lumea lor. Multi traiesc putini. Mi-ar placea sa fiu un vampir centenar, sa nu sufar de boli, sa-mi aleg momentul mortii daca m-ash hotari vreodata sa mor. Sa ma hranesc cu sangele celor ce fac rau. Sa ascult ganduri. Sa urasc singuratatea si sa apreciez fiecare moment de companie. Vampirii zboara, se mica repede. Si eu as face la fel. As putea sa vad erele trecand pe langa mine. As cunoaste alti vampiri. We`d befriend. Sa nu am zei. Sa fiu eu un zeu. Sa fiu printre primele verigi ale lantului trofic. Stiu ca nu as putea sa mananc, sa beau. Cu siguranta mi-as petrece noaptea intr-o cafenea, cu o cafea fierbinte in fata, mirosind aroma, pe care as simti`o mult mai puternica. Cu o carte in mana. As putea citi la infinit, fara teama ca timpul meu s-ar termina. As bea din sangele unui om care e ametit de la alcool. M-as ameti in felul asta. Daca ar fi sa plang, lacrimile mele ar fi de sange. Mi-as aduce aminte ultimul rasarit si as simti o dragoste platonica pentru lumina, desi m-ar distruge. As vrea sa mai pot trai ziua. Nu as putea. 

Sunt vampir. Acum sunt vampir. Va vorbesc din pielea unuia. Nu mai pot sta in lumina. Dar imi place sa ma uit la filme, sa vad culorile din timpul zilei. Imi place sa-mi aduc aminte marea albastra. Sunt in Paris, si nu mi-a luat mult sa ajung...am zburat. As fi vrut sa fiu pe plaja despre care vorbeam cu cineva aseara...pe plaja mea din Turcia. Sa vad apusul. Cu toate astea, stanu sub turnul Eiffel scriindu`mi jurnalul online. [...] M-am hranit, tocmai am 'omorit' pe cineva. E moarta pe una din strazile Parisului. Am ascostat-o, intreband-o cat e ceasu, apoi am impins-o cu o putere pe care voi nu aveti cum s-o cunoasteti intr-un gang. Ii simteam sangele pulsand, si am muscat puternic. Am varsat  din el(stiu ca nu ar trebui, dar sunt inca tanar... am timp sa invatz). Doamne (un vechi tic, nu mai cred nici macar in ideea unei forte, ca sa nu mai zic in dumnezeul -cu d mic - crestinilor), cate imagini prin sangele ei. A planuit cu sange rece moartea iubitului care o inshelase. L-a injunghiat de 5 ori. Ce fun e sa bei sangele genului asta de oameni. Toti omoara cliseic. Si ea la fel. Cand eram om m-am intrebat cum e sa omori. Nici acum nu stiu. Eu nu omor, ma hranesc. Dar acum, vad exact ce au facut altii. Imi place, e macabru ca atunci cand mananci sa vezi imagini din astea. Dar ce imi place. Nu mai simt nicio frica. Si iubesc nespus, atunci cand vreun baietas de cartier vrea sa-mi fure telefonul (nu mai folosesc asa ceva), si eu incep sa ma ridic in aer, cu ochii slipindu-mi luciferic. Doamne ce mai fuge.. Dar il las? Never, il sperii..ca apoi sa poata povesti un lucru pe care nu l-ar crede nimeni.

Si cum am ajuns vampir? Pff..e simplu. My maker mi-a zis ca ma urmarea de mult. Mergeam acasa. Inainte, intotdeauna cand ajungeam acasa noaptea si formam codul...ma gandeam cum ar fi sa vina acum? Ce as face? Si atunci, in sambata aia. Formam codul si am simtit o prezenta in spate. M-am intors. M-am speriat. Am inceput sa trag de usa. Ma rog. Mi-a zis ca se intoarce dupa o saptamana. Urma sa dispar din lumea mea. [...] (va povestesc altatdata saptamana aia). Ideea e ca tot pe scara blocului s-a intors...Si pe bloc. Am ajuns ce sunt azi.

Sunt pregatit sa te fac si pe tine vampir. Stiu ca iti doresti. Mihaela....de maine, dak citesti asta. Ne intalnim din nou.

1 comment:

cricket said...

Mylord had better keep his promise for otherwise i'll suck the living life out of that luscious neck ...blood-thirsty or out of plain vain bored debauchery...
for us: "we are the bold, we are the immortal...we should walk fearless in the open..."