Thursday, February 28, 2008

Yet another start

Yesterday's topic - I`m being judgmental!

E trecut de ieri totusi, e 7 fara 20 more or less (dimineata). Nu am dormit deloc ca sa fiu sigur ca ajung la seminarul de finante, poate si la curs. La franceza nu am de gand sa stau..nu mi-am facut cv-ul european (in franceza). Lumea deja ma intreba pe ici pe colo de ce nu mai scriu pe blog? Phai dc, nu mai am timpul necesar. De fapt timpul fizic il am, ala inspirational imi cam lipseste. Actually, vorbeam cu o colega despre asta, si perhaps, most probably, surely avea dreptate...Sunt atatea lucruri despre care poti sa scrii. Mi-a zis ca de multe ori prefera sa nu aiba casti in autobuz, pentru ca i se pare interesant ce se intampla si se vorbeste in jur. La prima vedere, prilej de a-ti baga nasul. La a doua vedere, e chiar worth listening and watching. Adik, asa cum spunea cineva observ si pe langa faptul ca observ vad, si pe langa faptul ca aud, ascult si pe langa faptul ca ascult procesez. E truly bewildering ce se intampla in metrou. Poti sa tii nasul intr-o carte si sa te auzi citind. poti sa tii nasul in discutiile oamenilor si sa-ti dai seama ca unii sunt cu mult sub tine si altii net superiori. Poti sa te auzi pe tine gandind daca te chinui sa ignori zgomotul sinelor. Si acum ca stau si ma gandesc bine, crowdul din bucuresti e uneori cel mai bun loc pentru a medita la tine si la propria persoana. Si daca nu ai chef sa faci asta poti analiza pozitiile corporale ale oamenilor..defensive.ofensive neutre..Eu de cele mai multe ori cand prin loc ma arunc in cel mai relaxat mod cu putinta pe un scaun si ma arat relaxat si nepasator chiar daca uneori nu sunt. Dupa ce mi-am gatit un mic dejun copios urmat de un ceai negru cu lapte acompaniat de o tigara stau si ma gandesc scriind ca lumea e cu adevarat interesanta, and i don`t mean it like the british or americans or others when they say 'interesting..' when in fact they don`t know what to say about a certain matter. The world is truly a place to be, act, listen, understand...si o gramada de alte verbe englezesti romanesti..romglezesti etc.

Si scriu postul asta gandindu-ma la Anca. Nu pentru ca i-am promis ca ii voi dedica un post, ci pentru ca il merita. E 7 fara 10. Dus, metrou, finante, facultate, somn si krystal, my readears.

No comments: