Sunday, February 3, 2008

Dunhill Finecut

Si iata-ma dupa o perioada de o luna cred, in care am tacut malc intr-ale bloguitului. Am fost silent, pentru ca nu am facut nimic activ, nimic worth-mentioning, insa am trecut de prima sesiune si sunt integralist (cu exceptia sportului, ca mi-a fost lene sa merg - probabil un punct orb nedescoperit al personalitatii mele - cine stie cunoaste). Am devenit asa casnic, am avut o perioada, nu de o luna ci de 2 saptamani, in care am invatzat continuu, aproape. Casnic, pentru ca am ramas fara bani de multe ori, pentru ca m-am rasfatat in sesiune, ca doar deh trebuia sa ma simt bine. Numai ca ma simteam bine pe perioade scurte de timp, ca apoi ramaneam fara bani, si in loc de megaimage, faceam foamea, sau ne hotaram (eu teo si boob) sa ne gatim singuri. Am facut chiar si budinca (asta, nu ca ar fi tinut de foame insa, asa ca scuza sa delay the accounting study). Am ras mai mult ca niciodata, nu mai reuseam sa vorbesc ca lumea, adica balba dupa balba - balbele erau la noi in casa la ordinea zilei-, cred ca am dobandit si niste cearcane datorate variationului in sleep inventories...inainte 12 ore cel putin..acum 3 ore, si 6 daca eram norocos. Oricum am ajuns la o concluzie, iti dai seama ca faci curat in casa mai mult ca niciodata daca atunci cand golesti sacul aspiratorului recunosti obiectele pe care le-ai aspirat..un anume capac de pix, o chestie aurie de la nu stiu ce manusa, un post-it de la maik-mea, 2 sosete..si tot asa. Si apropo de sosete, ca tot ma intreaba maik-mea unde imi sunt sosetele de nu le mai aduc la spalat, well..i have an answer for her. Oricum azi, scapat de sesiune, m-am hotarait sa fac curat total, am pus-o si pe bub la treaba, si fara modestie, ne laudam ca am reusit sa aruncam la gunoi, un sac mareeee care bineinteles includea mancare de dinainte de sesiune ca de exemplu incercarile mele si ale mihaelei (orez cu cerneala de caracatita), niste carne de porc pe care trebuia s-o gatim pe la inceputul lunii ianuarie..etc. Ajunsesem sa-mi dau seama cand cineva deschidea frigiderul, in orice camera as fi fost, de la miros of course. Oricum sesiunea, contrary to popular belief, pentru mine a fost fun. Ca-mi place sa invatz, dar nu invatz decat daca mai e putin pana la proba contrarie. Asa ca in sesiune, probele contrarii fiind la ordinea zilei, am invatzat!!! Oricum, mi se pare ca postul asta e plin de contradictii (ma dau mare ca fac curat - ca aspir mult in special - desi am strans un ditamai sacul de gunoi; ma dau mare ca am invatzat continuu desi foloseam pretexte de genul megaimage si budinca pentru a mai prelungi pauzele..weird anyway). Si acum, sunt din nou in Ploiesti..si vreau sa dorm, si vreau sa ies din casa si vreau ca in semestrul 2 sa vin la ore..si sa iau note (si mai) mari in examene. One more thing, eu nu inteleg cum pica oamenii in sesiune, cel putin la ase..la rei..serios.. Nu inteleg asta pentru prima sesiune..mai discutam mai incolo.

2 comments:

Teo said...

dupa sesiunea asta...i am soo proud of you :* :*

Sorana Danescu said...

Din cauza rozului si a fontului mic am citit la un moment dat 'am mancat din gunoi'. Am citit mai departe, si dupa inca vreo 5 randuri am avut un moment 'wtf?!?!?! staaaaaaaaai puuuuuutin'


Giz. Too much pink :))