Sunday, March 2, 2008

Same old same old

reactie la treiul lu teo.

Am invatzat un lucru. Un lucru greu de invatzat pe care cei mai multi oameni sunt sigur ca nu-l invatza. Grupurile sunt grupuri..they form they storm..norm..perform..transform. Fie ca in grup sunt 3 sau 3 sau 5..sau sunt 4. Fie ca ti-e frica de stormin' el se intampla. Si am mai invatzat ca sunt grupuri care nu pot trece de storming. Si odata ce treci de toate etapele o iei de la capat. Si poate ai trecut de 6 etape...si la a 7 ea te blochezi in storming..

Am invatzat ca nu e bine sa regreti. Ca e bine sa iei lucrurile ca atare. Ca ce a fost a fost. si ca e bine sa rememorezi, dar sa nu plangi dupa.

Am invatzat ca sunt prietenii atat de adanci, care in momentul in care se termina..se termina for good. Seamana cu relatiile alea romantice care atunci cand se termina se termina cu oale sparte si rufe spalate in public. Am mai patit-o odata, but now we seem to be forming again. Si interesant e ca 'for good' is not for ever. For good este..de fapt..reparatie indelungata dupa T1 (punctul de final...T1..T0). T0-T1, crash bang bing bang. cu T2ul e greu.

Nu sunt suparat, mi-a trecut. End of T1. Waiting for next T.

No comments: