Thursday, February 7, 2008

Leapsa

Acu cateva saptamani, pe vremea cand eram in sesiune, am luat leapsa de la adriana. E cam tarziu, dar macar mi-am adus aminte..

Against all odds

Nu mananc mult, decat daca-mi place ce mananc, si atunci nu ma pot opri

Fumez mai mult decat as vrea

Ascult o mixtura de genuri

Titlul blogului meu vine de la o formatie - Les Fatals Picards- de la care nu-mi place decat o melodie

Nu-mi place sa nu fiu in centrul atentiei

Urasc cand cineva intarzie; rectific, cand cineva intarzie mai mult ca mine

Citesc cand am timp

Am facut debate

Am trecut de prima sesiune cu o singura restanta, la sport.

Nu suport sa fiu mintit.

Am impresia ca uneori devin un tiran.

Dorm mai mult ca o pisica.

Imi place sa dansez - merg la street dance din cand in cand.

Iau nurofen (plus) de fiecare data cand am ocazia, si fervex.

Am rau de masina, vomit in peste 50% din road trips.

Sansele sa vomit intr-o seara in care am baut sunt cam 90%.

Cand eram mic, am picat in pestera Ialomicioara, vreo 2 metri sub podea, incercand sa caut o lumina verde care era dupa colt.

In tineretile mele, stateam mare parte din timp in varful dealului la Pietroasele.

Nu am niciun fel de talent.

Sunt nesimtit, am o ironie taioasa in mine, sunt rautacios, dar nu rau.

Once a friend, for ever a friend.

Vrei pragmatic, here i am.

In relatii mi se reproseaza ca sunt rece, piatra, bolovan, etc. Si ce daca ( i must have commitment issues).

Cand eram mic, am fost diagnosticat cu suflu sistolic, dar n`am nici pe dracu.

Imi amintesc primul vaccin, Urlam.

In prima zi de gradinita, am urlat pana ...am innebunit pe toata lumea; apoi..m-am oprit.

Nu-mi place sa fiu nevoit sa mint.

I love my clothes.

I know that u like my style.

Am o parere (prea) buna despre mine (uneori).

I dendinta sa-mi creez dependente, destul de usor.

Nu m-am uitat la televizor de cateva luni.

Pe langa maik mea, cei mai importanti oameni sunt vreo 3 :)).

I like teen movies.

Uneori, i`m as retarded as one can be.

Cred ca sex-appealul sta in atitudine.

Urasc sa merg la shopping, i have people who do it for me. In plus, nu-mi cumpar hainele din magazine.

ETC...mai am multe..

No comments: