Friday, August 10, 2007

Un meduz si o meduza...

Da chiar meduzele au sex? Nu conteaza...Ne-am intors de la mare... A fost frumos, poate cel mai frumos an la mare ever; a fost si cu vreme buna si cu vreme nebuna, dar se pare ca 'vremea' dintre noi a fost intotdeauna (aproape) insorita. Acolo pe tarmul marii recunosc ca mi-au lipsit cateva persoane intai una, apoi a mai plecat cineva si mi-au lipsit 2. Intr-un final au inceput sa mi lipseasca 3. Unii m-au enervat, pe altii i-am iubit - probabil se stiu cei care m-au enervat si la fel de probabil se stiu cei pe care i-am iubit. Fact is, am uitat de nervi, pe cei pe care i-am iubit inca ii mai iubesc. E un post scurt.

In final, tripul a fost un skimb de experienta, a fost un skimb de atingeri, a fost un skimb de gandire, a fost un skimb de glume, a fost un skimb de vorbe, a fost un skimb, a fost un skimb de atingeri. Si in plus ne-am tinut de mana ...nu? Aha! fie toti odata, fie 2 cate 2, fie 2 cate 3. Dar noi (toti), DA, noi, ne-am tinut de mana!!!


We rocked! "We grouped...."

De pe plaja biroului, Iustin

No comments: